Klantenservice

Picture

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Snuffel dan gerust even door onze veelgestelde vragen! We hebben de meest voorkomende vragen voor je op een rijtje gezet, zodat jij en je hond snel weer verder kunnen met wat echt belangrijk is: samen genieten.

1. Wat maakt Ashley’s Boutique anders dan andere dierenwebshops?

Bij ons draait het niet om de grootste collectie, maar om de beste producten voor jouw hond. Alles wat je hier vindt, is met zorg uitgekozen en door Ashley zelf getest. Geen rommel, geen onzin, alleen spullen waar jij én je viervoeter echt blij van worden.

2. Gebruikt Ashley de producten zelf ook?
Ja hoor! Alles wat in de shop staat, wordt dagelijks gebruikt door Ashley en haar honden. Alleen producten die de goedkeuring van haar eigen roedel krijgen, halen de webshop.
3. Hoe plaats ik een bestelling?
Heel simpel! Snuffel lekker rond in de webshop, voeg je favoriete producten toe aan je winkelmandje en rond je bestelling af via het afrekenscherm. Zodra je bestelling binnen is, sturen we je een bevestiging per e-ma
4. Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

We weten dat wachten niet de sterkste kant van een hondenbaasje is! Daarom verzenden we meestal binnen 3 werkdagen. Mocht het iets langer duren, laten we je dat natuurlijk even weten.

5. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden automatisch berekend bij het afrekenen, normaal gesproken is dit 6,75 echter zijn er grotere spullen waar andere voorwaarden aan zitten.


En goed nieuws: bij bestellingen boven 100€ is de verzending helemaal gratis.

6. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dat kan. Is je hond niet zo enthousiast als gehoopt over zijn nieuwe speeltje? Geen probleem! Ongebruikte producten kun je binnen 14 dagen retourneren. Gepersonaliseerde artikelen nemen we alleen niet terug.
7. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Zolang je bestelling nog niet verzonden is, kun je die gewoon wijzigen of annuleren. Stuur ons even een berichtje, dan regelen we het.
8. Hoe kan ik betalen?
Je kunt veilig betalen met iDEAL, Bancontact, creditcard of Apple Pay. Alles verloopt via een beveiligde betaalomgeving
9. Zijn de producten veilig voor honden?
Zeker weten! We verkopen alleen producten die getest en goedgekeurd zijn door Ashley en haar eigen honden. Alles is gemaakt van veilige, diervriendelijke materialen waar jouw hond zorgeloos mee kan spelen, slapen of eten.
10. Hoe kan ik contact opnemen?

Heb je een vraag, twijfel je ergens over of wil je gewoon even sparren over wat het beste is voor jouw hond? Stuur gerust een bericht via het contactformulier of een e-mail.

​Ashley reageert meestal binnen enkele uren, tussen de wandelingen door natuurlijk.

Nog steeds je antwoord niet gevonden?

Geen zorgen! Stuur ons gerust een berichtje via het contactformulier of per e-mail. We denken graag met je mee en helpen je met plezier verder, of het nu gaat om een bestelling, productadvies of gewoon een gezellig hondenpraatje.


Vul je in het contactformulier ook je telefoonnummer in (niet verplicht)? Dan bellen we je graag even terug om je persoonlijk te helpen.

*

*

Als je liever telefonisch te woord wordt gestaan laat dan hier je telefoonnummer achter, dit is niet verplicht.

*

Even snel contact? Kan het echt niet wachten tot je antwoord hebt? Geen probleem! Je mag ons altijd bellen of mailen via 0615333337 of webshop@ashleysboutique.nl.

We doen ons best om zo snel mogelijk op te nemen of terug te bellen, meestal lukt dat tussen de wandelingen en speeltijd door.

Ashley's Boutique
Warnsveldseweg 34
Zutphen. 7204BD
​KVK: 87718197
BTW: NL004465394B82
​Bank: NL72 SNSB 8839 5585 19